- DISPOZIȚII GENERALE
I.1. Domeniul taxfather.ro este deținut și administrat de Băjenaru M. Corneliu – Birou Expert Contabil, iar website-ul/magazinul online taxfather.ro este deținut și administrat de societatea Talisman Smart Solutions SRL, CUI 20984938, J23/37/2021, cu sediul în Sos Unirii 310Q, Moara Vlasiei, Ilfov email: [email protected], telefon: 0766565687 denumit în continuare Vânzător/Furnizor de formare profesională
I.2. Accesul la website si magazinul online precum si utilizarea acestora sunt guvernate de termenii și condițiile de mai jos care sunt întocmiți în conformitate cu prevederile următoarelor acte normative:
- Legea 287/2009 privind Codul Civil
- Legea nr. 356/2002 privind comerţul electronic
- Legea 8/1996 privind dreptul de autor şi drepturile conexe
- OUG 25/2019 privind protecţia know-how-ului şi a informaţiilor de afaceri nedivulgate care constituie secrete comerciale împotriva dobândirii, utilizării şi divulgării ilegale
- Norme metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulţilor, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 522/2003
I.3. Acest website este destinat in mod exclusiv profesionistilor din domeniul contabil, însemnând experți contabili, contabili autorizați (profesii reglementate) precum și altor IMM-uri sau altor profesioniști interesați de domeniul contabil și financiar (comercializare catre clienti B2B)
I.4. Informațiile prezentate în acest website precum și produsele oferite spre comercializare nu se adresează în persoanele fizice (consumatori).
I.5. Cu toate acestea, in cazuri exceptionale, daca profesioniștii din domeniul contabil cărora ne adresăm în mod direct, doresc în mod exclusiv achiziționarea produselor oferite pe acest website ca persoane fizice, acești clienti sunt considerați consumatori. În aceste cazuri excepționale se aplică prevederile OG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
I.6. Prin accesarea, vizitarea sau utilizarea in orice mod a acestui Website in integralitatea acestuia sau parțială, dvs luați la cunoștință asupra termenilor și conditiilor menționate mai jos.
- DEFINIȚII
- Activitate profesională reglementată – activitatea profesională pentru care accesul sau exercitarea în România este condiţionată, direct sau indirect, în conformitate cu legislaţia română în vigoare, de deţinerea unui document care să ateste nivelul de formare profesională.
- Acces la produs: link de conectare sau o altă formă electronică prin care vânzătorul oferă dreptul clientului de intra în posesia elementelor de conectare la conținutul informațional oferit, pentru data și ora comunicată.
- Alte forme de pregătire profesională: instruirea sau experienţă practică dobândită la locul de muncă; schimbul de experienţă; ateliere de lucru; autoinstruirea, inclusiv prin învăţare la distanţă; învăţarea asistată de calculator; participarea la conferinţe, prelegeri, seminare.
- Autentificare în cont. Adresa de e-mail a Clientului şi parola furnizate în cadrul în timpul procesului de creare al Contului;
- Cerinţe Tehnice. Cerințe tehnice minime a căror îndeplinire este necesară pentru utilizarea website-ului şi a produselor oferite, de natură a asigura accesul la poșta electronică, internet și la utilizarea corespunzatoare a produselor, după caz (calculator, laptop sau alt dispozitiv multimedia cu acces la internet)
- Client/Cumpărator. Orice persoană juridică care vizitează website-ul și/sau efectuează o Comandă/ achiziționează minim un produs în baza unui Cont creat sau în baza furnizării datelor pentru aceasta
- Comandă. Un document electronic întocmit pe un suport durabil, ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Client/Utilizator, prin intermediul căruia Clientul/Utilizatorul își exprimă intenția de a încheia un Contract la Distanță, cu utilizarea mijloacelor electronice, precizând Produsul pe care intenționează să îl achiziţioneze de la Vânzător şi furnizându-i acestuia datele necesare pentru încheierea și realizarea Contractului la Distanţă;
- Comunicare comercială – orice formă de comunicare destinată să promoveze, direct sau indirect, produsele, serviciile, imaginea, numele ori denumirea, firma sau emblema unui comerciant ori membru al unei profesii reglementate; nu constituie prin ele însele comunicări comerciale următoarele: informaţiile permiţând accesul direct la activitatea unei persoane fizice sau juridice, în special pe nume de domeniu sau o adresă de poştă electronică, comunicările legate de produsele, serviciile, imaginea, numele ori mărcile unei persoane fizice sau juridice, efectuate de un terţ independent faţă de persoana în cauză, mai ales atunci când sunt realizate cu titlu gratuit;
- Cont client. Serviciul electronic pus la dispoziţia Clientului de către website, identificat prin adresă de email (Login) şi Parolă, introduse de Client, resurse colectate de sistemul informatic al website-ului şi care permite Clientului să utilizeze funcţionalităţi/servicii suplimentare (i.e. vizualizare comenzi, facturi fiscale, etc);
- Contract la Distanţă. Înțelegere contractuală încheiată intre vânzător și client fără prezența fizică simultană a părților, cu utilizarea exclusivă a mijloacelor de comunicare la distanță, până la și inclusiv în momentul în care este încheiat contractul, în temeiul căruia vânzatorul furnizează sau se angajează să furnizeze un produs către client (ex: accesul la cursconferință/workshop, etc), în acord cu principiile stabilite de Termenii și Condițiile website-ului (nefiind necesară încheirea propriu zisa a unui înscris denumit contract);
- Conținutul website-ului. Elemente de tip text, grafică sau multimedia, cum ar fi, dar fără a se limita la: imagini, videoclipuri de prezentare, descrieri numerice și/sau literare (scripturi), descrieri și imagini ale persoanelor/trainerilor/cursanților (după caz) etc, care sunt postate și distribuite în cadrul website-ului.ro, fiind proprietatea Vânzătorului;
- Coş de Cumpărături. Serviciul pe care Website-ul îl oferă fiecărui Client sau Utilizator şi care permite plasarea Comenzii pentru unul sau mai multe Produse, introducerea codurilor de reducere care facilitează micşorarea Preţului în condiţiile anumitor Campanii Promoţionale (după caz), vizualizarea Preţului fiecărui Produs în parte şi al tuturor Produselor împreună. Coşul de Cumpărături colectează ofertele depuse de Client sau Utilizator pentru încheierea Contractului la Distanţă. Prin intermediul unei Comenzi, Clientul poate adăuga în Coşul de Cumpărături unul sau mai multe Produse în vederea încheierii Contractului la Distanţă;
- Furnizor de formare profesională autorizat. Furnizor ce oferă programe de formare profesională pentru calificări, ocupaţii, meserii, specializări şi profesii, denumite în continuare ocupaţii, cuprinse în Clasificarea ocupaţiilor din România finalizate cu certificate de calificare sau de absolvire cu recunoaştere naţională
- Furnizor de formare profesională neautorizat. Furnizor ce oferă programe de formare profesională pentru ocupaţii, meserii, specializări şi profesii finalizate cu certificate de absolvire proprie fără recunoaştere naţională.
- Instrument de plată cu acces la distanţă – instrument de plată electronică prin intermediul căruia titularul său poate să îşi acceseze fondurile deţinute într-un cont la o instituţie financiară şi să autorizeze efectuarea unei plăţi, utilizând un cod personal de identificare sau un alt mijloc de identificare similar;
- Mijloace electronice – echipamente electronice şi reţele de cablu, fibră optică, radio, satelit şi altele asemenea, utilizate pentru prelucrarea, stocarea sau transmiterea informaţiei
- Momentul încheierii contractului la distanță. Confirmarea disponibilității și acceptarea de către Vânzător a comenzii transmise de către client, concluzionață printr-o notificare de transmitere a produsului. (momentul în care vânzătorul se angajează sa furnizeze proprietatea asupra produselor către cumparător/accesul la conferință/workshop).
- Parolă. Un șir alfanumeric necesar autorizării accesului în Cont, care este stabilit de către Client în procesul de crearea al Contului.
- Preț de vânzare. Suma de bani pe care o primește Vânzătorul în schimbul furnizării către Client a Produsului comandat, în conformitate cu termenii și condițiile Contractului la distanță.
- Produs. Conținutul formei de pregătire la distanță/conținutul informațional (curs/ conferință/ workshop/ instruire la distanță oferit în timp real/live/ seminar online) comercializat în cadrul website-ului, menționat în Comandă și care face obiectul Contractului la Distanță, ce urmează a fi furnizat de către Vânzător Clientului în schimbul achitării Prețului;
- Reducere de preț. Condițiile particulare de vânzare ale Produselor în cadrul website-ului propuse și impuse de către Vânzător, reglementate prin regulamente aferente, cu respectarea legislaţiei incidente.
- Recenzie/review. Opinie personală sub formă de text sau rating acordată unui produs prezentat de Vânzător pe platforma website-ului, care provine de la un cumpărător care a utilizat sau a achiziționat efectiv produsul.
- Secret comercial. Informaţiile care îndeplinesc cumulativ următoarele cerinţe: sunt secrete în sensul că nu sunt, ca întreg sau astfel cum se prezintă sau se articulează elementele acestora, cunoscute la nivel general sau uşor accesibile persoanelor din cercurile care se ocupă, în mod normal, de tipul de informaţii în cauză; au valoare comercială prin faptul că sunt secrete și au făcut obiectul unor măsuri rezonabile, în circumstanţele date, luate de către persoana care deţine în mod legal controlul asupra informaţiilor respective, pentru a fi păstrate secrete;
- Suport durabil. Orice instrument care permite clientului sau vânzătorului să stocheze informaţii care îi sunt adresate personal, într-un mod accesibil pentru referinţe ulterioare, pentru o perioadă adecvată scopului informaţiilor şi care permite reproducerea neschimbată a informaţiilor stocate.
- Termeni şi Condiţii. Prezentul document, care definește termenii de încheiere a Contractelor la Distanţă prin intermediul website-ului și stabileşte drepturile și obligațiile părților implicate, în acord cu prevederile Legislaţiei Incidente;
- Utilizator. Orice persoană fizică sau persoana juridică care vizitează website-ul fără a efectua în mod obligatoriu o Comandă și/sau fără a avea creat un Cont de Client
III. PRINCIPALELE CARACTERISTICI TEHNICE ȘI CALITATIVE ALE PRODUSELOR
III.1. Prin intermediul acestui website, se încheie contracte la distanță ce prevăd accesul la conținut informașional reprezentat de cursuri/conferințe/workshopuri de instruire asistată pe calculator (autoînvățare la distanță în timp real/live) considerate în legislația incidentă ca fiind „alte forme de pregătire profesională„ oferite de un furnizor de formare profesională (neautorizat)
III.2. Toate informațiile prezente în acest website precum și conținutul oferit spre comercializare, aparțin Vânzătorului/Furnizorului, sunt oferite cu bună credință și în conformitate cu diligențele profesiei de expert contabil (specialist în domeniul finanțelor conform C.O.R.)
III.3. Conținutul informațional comercializat pe acest website este reprezentat de cursuri de formare profesională a adulţilor în domeniul legislativ-financiar-contabil, ce pot contribui la creşterea competitivităţii forţei de muncă prin actualizarea cunoştinţelor sau însuşirea unor cunoștințe mai avansate.
III.4. Conținutul informațional comercializat pe acest website respectă principiile de corectitudine, devotament, loialitate, confidenţialitate, nediscriminare şi respect faţă de fiinţa umană.
III.5. Detalii cu privire la caracteristicile tehnice precum și cele privind structura conținutului informațional oferit (durata și programa de pregătire a cursului, numele și calificarea formatorilor/trainerilor, obiectivele programului de formare profesională exprimate în competenţele profesionale ce urmează să fie dobândite de fiecare persoană care urmează cursul, procedura de evaluare în conformitate cu obiectivele specifice programului de formare profesională, după caz, etc) sunt detaliate în cadrul secțiunii specifice.
III.6. Vânzătorul întreprinde toate demersurile astfel încât conținutul informațional oferit clientului să respecte descrierea, cantitatea, calitatea, funcţionalitatea și compatibilitatea menționate în cadrul secțiunilor distincte ale descrierilor cursurilor de formare profesională.
III.7. Vânzătorul întreprinde toate diligențele profesionale astfel încât să nu existe erori de natură tehnică sau de conținut legate de descrierea sau caracteristicile conținutului informațional care este oferit spre comercializare.
- REGULI PRIVIND UTILIZAREA ȘI INTERPRETAREA CONȚINUTULUI INFORMAȚIONAL OFERIT
IV.1. Produsele (conținutul informațional) comercializate pe acest website, în speță cursurile de formare profesională a adulţilor în domeniile menționate anterior, nu sunt reprezintă opinia oficiala a unui reprezentant autorizat al unei autorități/ instuții de reglementare sau de control din Romania/UE.
IV.2. Vă sfătuim să vă consultaţi întotdeauna legislația incidentă aplicabilă domeniului financiar-contabil, actualizată la zi. Nu ignoraţi niciodată legislația incidentă aplicabilă doar pentru ca aţi vizionat unul din cursuri, ați citit sau văzut pe acest website sau alte website-uri ce au legatură cu acesta.
IV.3. Vânzătorul nu este responsabil pentru părerile oferite de către terţe persoane cu privire la conţinutul website-ului sau ale conținutului informațional (cursuri/ conferințe/workshopuri) comercializat și nu susţine, sprijină sau aprobă sub nici o formă sfaturile /opiniile sau serviciile comerciale menţionate de către terţe persoane.
IV.4. Vânzătorul nu are nici o obligaţie şi nu este răspunzător individual sau asociat cu terţe părţi de nici o revendicare sau pretenţie directă sau indirectă, pierdere sau pagubă rezultată din folosirea acestui website sau a informațiilor oferite.
IV.5. Informațiile oferite in cadrul cursurilor/workshopurilor/conferințelor pot fi transpuse în practică de către clienții acestui website /participanți la cursuri pe propria răspundere și numai în situația în care competențele profesionale le permit acest lucru, sub aspect legal și profesional, având în vedere caracterul de profesie reglementată al contabililor autorizați / experți contabili.
IV.6. Vânzătorul nu este responsabil pentru activitatea desfasurată de către participanții la cursuri sau pentru activitatea oricărei persoane care a accesat site-ul și/sau pentru modalitatea de utilizare a informațiilor din cuprinsul cursurilor. Pentru orice situații, clientul iși asumă intreaga responsabilitate pentru utilizarea informațiilor furnizate în cadrul cursurilor.
- MODALITATEA DE AFIȘARE A PREȚURILOR
V.1. Prețul total al conținutului informațional prezentat în cadrul website-ului (cursuri, conferințe, workshopuri, etc) este afișat în LEI și include toate taxele (inclusiv TVA).
V.2. Dacă în ciuda tuturor diligențelor realizate de Vânzător de a oferi informații corecte, complete și precise, în cadrul website-ului este afișat un preț net inferior prețului real practicat la un anumit produs, dintr-o posibilă eroare de sistem, fără intenția de a induce in eroare potențialii clienți, Furnizorul va comunica clientului (în cazul în care comanda este solicitată) prețul real și corect, în cunostința căruia acesta are dreptul de a nu accepta oferta modificată.
- MODALITĂȚI DE COMANDĂ, PLATĂ, LIVRARE
VI.1. Conținutul informațional (produsul) poate fi achiziționat atât din contul de client, pe baza autentificării, cât și direct din cadrul secțiunilor specifice ale website-ului unde sunt prezentate produsele (conținutul informațional) prin următoarele modalități: email, cont client, comandă
VI.2. Confirmarea de comandă va fi transmisă în maxim 1 zi lucratoare, prin poșta electronică la adresa de mail comunicată de către client sau prin sms, dupa confirmarea efectuării plății. În cazul în care s-a optat pentru plata cu Ordin de plată, comenzile sunt procesate și confirmate numai după primirea și încasarea plății corespunzatoare sumei de pe factură. Orice comandă care nu este platită în maximum 2 zile bancare de la primirea confirmării de comandă de către client (cu condiția ca workshopul/conferința/cursul să nu fi avut loc), va fi anulata in mod automat.
VI.2. Clientul este responsabil pentru informațiile transmise la momentul înregistrării comenzii. Societatea nu va putea fi trasă la raspundere în cazul in care comanda nu va putea fi confirmată sau livrată la adresa de email transmisă de client din cauza erorilor căsuței de e-mail sau ale scrierii greșite a denumirii acesteia. Se acceptă modificarea adresei electronice de livrare a comenzii dupa ce aceasta a fost platită, însă numai după contactarea prealabilă a societății pe email sau telefon.
VI.3. In cazul unor alte eventuale erori din comanda, clientul va trebui sa contacteze societatea prin telefon sau prin e-mail și va primi precizari referitor la condițiile de modificare, anulare și/sau de rambursare ale comenzii, etc (după caz).
VI.4. Vânzătorul are dreptul de a refuza o comanda din partea unui client, dacă conținutul informațional solicitat nu mai face parte din oferta comercială sau dacă nu se primește confirmarea de plată
VI.5. Plata achiziției conținutului informațional se poate realiza prin online cu card bancar (fără solicitarea niciunui alt comision) și prin virament bancar / ordin de plată.
VI.6. Accesul către conținutul informațional (livrarea produsului) se realizeaza printr-un link de conectare individiual care este pus la dispoziția clientului pe un suport durabil (e-mail, cont client, etc) imediat după finalizarea procesului de achiziție și confirmarea plății din partea Vânzătorului, fără nici un alt cost suplimentar de transport/livrare. Linkul de conectare este valabil de la data transmiterii către client până la data și ora începerii efective precum și pe întreaga durata de desfășurare a cursului/ conferinței/ workshopului/ instruirii la distanță oferite în timp real/live/ seminarului online. Linkul de conectare este individual, nefiind permisă transmiterea linkului de conectare către persoane terțe care nu au achitat contravaloarea conținutului informațional
VI.7. Livrarea produsului sau participarea efectivă la desfășurarea conținutui informațional se va realiza la data și ora menționată în cadrul secțiunii dedicate din website, prin intermediul platformei Microsoft Teams (aplicație instalată sau browser web), ale căror condiții de conectare le regăsiți aici https://learn.microsoft.com/en-us/microsoftteams/hardware-requirements-for-the-teams-app
VII. DREPTUL DE RETRAGERE DIN CADRUL CONTRACTULUI LA DISTANȚĂ
VII.1. Având în vedere că în cadrul website-ului, conținutul informațional prezentat ca ofertă comercială prevede o dată sau o perioadă de executare specifică (dată curs/conferință/workshop/) dreptul de retragere al clientului în 14 zile nu se acordă, acesta fiind un drept exclusiv al consumatorilor ( persoanelor fizice)
VII.2. Cu toate acestea, pentru cazurile excepționale descrise la pct I.5, oferim dreptul consumatorului de a se retrage dintr-un contract la distanță în termen de 14 zile de la data confirmării comenzii, cu condiția ca data de furnizare a conţinutui informațional (ex: data desfășurării seminarului online) să aibă loc la mai mult de 14 zile de la data achiziției. Nu sunt acceptate cereri de retragere după data și ora începerii prestării efective a seminarului online / cursului/ workshopului, etc
VII.3. În vederea comunicării deciziei de retragere în perioada de 14 zile calendaristice pentru situația menționată la pct VII.2, clientul o poate transmite prin email sau din contul de client, rambursarea sumelor achitate realizându-se în maxim 14 zile de la comunicarea deciziei.
VII.4. În cazul retragerii descrise la pct VII.2, clientul nu are voi sa utilizeze linkul de conectare și nici să-l distribuie unei persoane terțe, orice încercare frauduloasă de a accesare a conținutului informațional (produsului) fără achitarea acestuia fiind supusă prevederilor legale
VIII. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ, PROTECȚIA KNOWHOW-ULUI ȘI SECRTELOR COMERCIALE
VIII.1. Drepturile exclusive asupra conținutului website-ului pus la dispoziție de către Vânzător, în special drepturile de autor cu privire la conținutul informațional, numele şi sigla, elementele grafice ale acestuia, precum și drepturile asupra bazelor de date backoffice sunt supuse protecției juridice și sunt proprietatea Vânzătorului.
VIII.2. Conținutul website-ului și a conținutului informațional comercializat, este proprietatea exclusivă a Vânzătorului, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect.
VIII.3. Nu este permisă înregistrarea, copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau alterarea, utilizarea, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Vânzător, includerea oricarui conținut in afara website-ului, îndepartarea însemnelor care semnifică dreptul de autor al Vânzătorului asupra Conținutului website precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al vânzătorului.
VIII.4. Vânzătorul poate oferi la solicitarea expresă a unui client, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o formă descrisă, un anumit anumit conținut. Acest acord se aplică strict pentru Conținutul/Conținuturile definite, pe o perioada stabilită în acord şi doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor Conținuturi, fără a putea utiliza alte Conținuturi oferite în cadrul website-ului.
VIII.5. În cadrul acestui website pot fi prezentate și alte documente, imagini, informații sau alte materiale care nu sunt proprietatea exclusivă a Vânzătorului, cum ar fi fotografii, denumiri, logouri și alte mărci ale unor terți (clienți sau parteneri), care sunt proprietatea respectivelor părți. Orice folosire a acestora este strict interzisă fără permisiunea scrisă prealabilă a respectivilor terți proprietari.
VIII.6. Utilizarea în cadrul acestui website sau în cadrul conținutului informațional oferit a oricărui nume de marcă înregistrată a unui produs sau serviciu nu constituie reclamă pentru societatea respectivă, decât dacă este menționat în mod specific.
VIII.7. Sunt considerate secrete comerciale (know-how protejat) toate conferințele/workshopurile/cursurile, etc ce reprezintă conținutul informațional oferit clienților în cadrul acestui website, în integralitatea acestora sau elementele individuale ale acestora, deoarece au valoare comercială prin faptul că nu sunt cunoscute la nivel general, nu sunt uşor accesibile și fac obiectul unor măsuri rezonabile pentru a fi păstrate secrete.
VIII.8. Dobândirea accesului la secretele comerciale de către clienți este considerată legală, doar în cazul în care sunt achiziționate direct de la Vânzător prin cadrul acestui website.
VIII.9. Este interzisă înregistrarea, dobândirea, copierea, divulgarea informațiilor considerate secrete comerciale de către clienți, sau de către orice persoană, fără consimţământul deţinătorului secretului comercial (vânzător).
VIII.10. În cazul nerespectării prevederilor uneia sau mai multor clauze ale prezentei secțiuni vânzătorul va solicita autorului încălcării, care ştia sau ar fi trebuit să ştie că se implică în dobândirea, utilizarea sau divulgarea ilegală a unui secret comercial, la plata de daune-interese proporţionale cu prejudiciul real suferit ca urmare a dobândirii, utilizării sau divulgării ilegale a secretului comercial.
VIII.11. La stabilirea daunelor-interese solicitate, Vânzătorul va ţine cont de consecinţele economice negative asupra acestuia, inclusiv pierderile de profit, beneficiile necuvenite realizate de autorul încălcării, valoarea redevenţelor sau a drepturilor care ar fi fost datorate dacă autorul încălcării ar fi solicitat consimţământul deţinătorului secretului comercial (achiziția conținutului informațional) şi, dacă este cazul, de orice alt element în afara factorilor economici, cum ar fi prejudiciul moral cauzat deţinătorului secretului comercial prin dobândirea, utilizarea sau divulgarea ilegală a secretului comercial.
VIII.12. Dreptul la acţiunea privind protecţia secretelor comerciale împotriva dobândirii, utilizării şi divulgării ilegale se prescrie în termen de 6 ani de la data transmiterii informațiilor considerate secrete comerciale.
- CONDUITA CLIENTILOR/UTILIZATORILOR
IX.1. Nu este permisă utilizarea acestui website în orice mod care încalcă orice legi sau reglementări locale, naționale sau de altă natură sau orice ordin al unei instanțe din orice jurisdicție relevantă sau în orice scop care nu este permis de lege;
IX.2. Nu este permisă utilizarea acestui website pentru a distribui reclame de orice fel sau pentru comunicarea de mesaje false sau inșelătoare de orice fel.
IX.3. Nu este permisă accesarea datelor altor utilizatori ai wwbsite-ului, pătrunderea sau accesarea oricarei dintre măsurile de securitate referitoare la site;
IX.4. Nu este permisă introducerea oricărui program malware, virus sau alt program software dăunător care dăunează sau interferează cu funcționarea site-ului, incluzând, dar fără a se limita la cancelbots, denial of services, worms, cai troieni, viruși sau orice alt software sau hardware cu acest scop;
- LINK-URI CĂTRE WEBSITE-URI EXTERNE
X.1. Vânzătorul poate utiliza/afișa/furniza link-uri către aplicații/platforme/website-uri exploatate de către terți, cu acordul acestora. În cazul în care sunt accesate, nu suntem responsabili pentru modalitatea în care sunt utilizate, caz în care aveți obligația de a consulta Termenii și Condițiile, precum și Politicile fiecărei platforme externe.
X.2. În cazul în care aplicații/platforme/website-uri terțe oferă link-uri către conținutul prezentului website nu înseamnă implicit că există o legătură cu website-ul respectiv sau o asociere sau afiliere la/cu acele aplicații/platforme/website-uri.
- ACTUALIZĂRI
XI.1. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica sau actualiza în orice moment conținutul Termenilor și Condițiilor de utilizare, fără o notificare anterioară a Utilizatorului.
XI.2. Vânzătorul își rezervă dreptul de a schimba conținutul sau caracteristicile tehnice ale oricărui aspect al website-ului, în orice moment, în funcție de oportunitățile tehnice și comerciale analizate și în funcție de avansul tehnologic, ceea ce ar putea crea imposibilitatea accesării sau utilizării acesteia pe întreaga perioadă a modificărilor/actualizărilor.
XI.3. Informațiile din acest website au fost introduse cu scopul de a transmite informații actualizate iar vânzătorul asigură că depune toate diligenţele pentru realizarea unei informări corecte şi remedierea eventualelor neconcordanțe în cazul în care există.
XII. CONFIDENȚIALITATE ȘI SECURITATE
XVI.1. Se asigură confidențialitatea tuturor informațiilor, de orice natură, pe care utilizatorii le vor furniza pe pagina website-ului sau reprezentanților vânzătorului.
XII.2. Pentru mai multe detalii referitoare la confidenţialitatea și prelucrarea datelor cu caracter personal, vă rugăm să consultați Politica de confidențialitate afișată pe site.
XII.3. Nici o declarație publică, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire către terțe părti nu va fi facută de Client cu privire la Comandă/Contract fără consimțamântul prealabil scris al Vânzatorului.
XII.4. Utilizatorul/Clientul înţelege faptul că serviciile sunt disponibile prin intermediul Internetului – reţea ce nu este sub controlul direct sau indirect al Vânzătorului. Cu toate acestea, vânzătorul depune toate eforturile necesare pentru a menține securitatea informațiilor şi ia măsuri tehnice şi organizatorice adecvate în vederea asigurării securităţii datelor și disponibilitatea website-ului.
XII.5. Vânzătorul recomandă Clientului/Utilizatorului să verifice în permanenţă politicile de securitate ale browser-ului folosit, precum şi terminalul utilizat pentru accesarea site-ului, astfel încât acesta să aibă instalat și actualizat un software împotriva viruşilor de orice tip sau a oricăror atacuri externe de tip cracking sau hacking.
XII.6. Utilizatorii care afectează securitatea sistemelor sau rețelelor Vânzătorului sau care atentează la integritatea acestora vor suporta consecinţele stabilite de normele legale în vigoare aplicabile.
XIII. FORȚA MAJORĂ ȘI CAZUL FORTUIT
XIII.1. Niciuna din părţile Contractului la Distanță nu răspunde de neexecutarea la termen – total sau parțial – a oricărei obligații care îi revine în baza Contractului la Distanță, dacă neexecutarea obligației respective a fost cauzată de forța majoră. Răspunderea este înlăturată atunci când prejudiciul este cauzat de forţă majoră sau de caz fortuit, definite conform legislației în vigoare.
XIII.2. În sensul prezentului articol, forța majoră reprezintă un eveniment independent de voința părților, imprevizibil și insurmontabil, care nu se datorează intenției sau culpei acestora, intervenit după intrarea în vigoare a Contractului la Distanță și care împiedică părţile contractante să-şi execute, total sau parțial, obligațiile asumate. Sunt considerate asemenea evenimente conflictele armate, mișcările sociale, incendiile, inundațiile sau orice alte calamități naturale sau restricții apărute ca urmare a unei carantine sau a unui embargo, enumerarea neavând un caracter limitativ, ci enunțiativ.
XIII.3. Partea care invocă evenimentul de forță majoră este obligată să notifice cealaltă parte în termen de 5 zile calendaristice de la data producerii evenimentului şi să furnizeze înăuntrul acestui termen dovezi necesare în acest sens. De asemenea, partea care a invocat forță majoră este obligată să informeze cealaltă parte cu privire la încetarea cazului de forță majoră. În situația în care nu se face notificarea, partea care invocă apariția evenimentului de forță majoră va răspunde pentru toate prejudiciile ivite ca urmare a omisiunii notificării cu privire la producerea/încetarea cazului de forță majoră.
XIII.4. Dacă partea care invocă evenimentul de forță majoră este vânzătorul, notificarea din partea acestuia se va realiza prin una din următoarele metode: email către clienți, mesaj în contul de client, redactarea unui mesa în website în home page, anunț în ziar de circulație națională, sau orice alt canal de comunicare media (după caz)
XIII.5 Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data producerii lui, respectivul eveniment de forță majoră nu încetează, fiecare parte a Contractului la Distanță va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului la Distanță, fără ca vreuna din părți să poată pretinde celeilalte daune-interese.
XIV. SOLUŢIONAREA DISPUTELOR
XIV.1. Contractul la Distanță este încheiat în limba română și va fi guvernat şi interpretat în conformitate cu legea română.
XIV.2. Prevederile Termenilor şi Condițiilor prezentului website se completează cu dispozițiile Legislației Incidente.
XIV.3. Părţile Contractului la Distanță vor depune toate eforturile pentru a soluționa pe cale amiabilă orice dispută decurgând din încheierea şi executarea Contractului la Distanță.
XIV.4. În cazul în care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi înaintat spre soluționare instanțelor competente din București.
- SUPORT
XV.1. Orice nemulțumire legată de accesarea, utilizarea, înregistrarea pe website, efectuarea unei comenzi, aspecte legate de comanda efectuată și alte asemenea va fi comunicată direct, fie la datele de contact din secțiunea contact fie prin intermediul contului de client.
XV.2. Cererile vor fi soluționate în termen de cel mult 30 zile calendaristice de la data înregistrării cererii.
XVI. RECENZII
XVI.1. Recenziile oferite pe acest website provin de la clienti care au achiziționat sau utilizat efectiv produsul (conținutul informațional) care contribuie astfel la informarea altor posibili Cumparatori și la detalierea cât mai completă a caracteristicilor produselor oferite.
XVI.2. Prin intermediul acestui website se oferă acces la recenziile clienților privind conținutul informațional oferit și se garantează că recenziile publicate provin de clienți care au participat la workshopuri/ cursuri/ conferințe.
XVI.3. Înainte de a fi postate, recenziile sunt verificate în prealabil în vederea confirmării calității de client precum și a conținutului acestora în vederea prevenirii afișării cuvintelor calomnioase, discrimatorii sau incriminatorii. Recenziile care nu respectă aceste condiții vor fi sterșe.
XVII. DISPOZIȚII FINALE
XVII.1 În cazul în care una dintre clauzele prezentului contract va fi declarată nulă sau inaplicabilă printr-o modificare a legislației, reglementări sau printr-o decizie a justiției, aceasta nu va afecta în niciun fel validitatea și respectarea celorlalte clauze. Eșecul Vânzătorului de a-și exercita drepturile care îi sunt conferite în temeiul prezentului document nu constituie o renunțare la drepturile sale.
XVII.2 În cazul în care Vânzătorul apreciază ca un Utilizator nu respectă clauzele prezentului document, sau a adus ori poate aduce atingere în orice mod website-ului, Vânzătorul poate restricţiona accesul Utilizatorului pe Site fără o notificare prealabilă. Restricţionarea accesului Utilizatorului poate fi precedată de avertismente în funcție de gravitatea încălcării, după caz, beneficiu aflat la aprecierea exclusivă a Vânzătorului.
XVII.3. Restricţionarea poate însemna:
- a) ștergerea conținutului care nu respectă Termenii și Condiţiile website-ului
- b) suspendarea temporară sau permanentă a contului și a tuturor informaţiilor pe care le conţine acesta
- c) ștergerea opţiunilor definite și interzicerea accesului la serviciile website-ului.
XVII.4 Prezentul document este guvernat și interpretat în conformitate cu legislația în vigoare din România.